Blogi ja viestintä
Blogien tekstit ovat lähes poikkeuksetta
kirjoittajien mielipidekirjoituksia. Silti monet blogeja lukevat viittaavat ja
käsittelevät blogitekstejä tietona.
Nuoret yrittäjät pitävät usein blogeja ja ne
ovatkin hyvä mainoskanava saada ilmaista mainosta yritykselle. Blogit
toimivatkin hyvinä viestinnänvälineinä nykypäivänä. Hyötyinä näkisin asioiden
nopea saanti maailman joka voi myös joissain tilanteissa olla huonojuttu riippuen
siitä mitä kirjoittaa ja millä tyylillä. Jotta asiakkaat löytävät blogit on niiden
merkkinointi hakusanoja käyttäen tärkeää.
Blogilla visetijä voi saada palautetta ja
vastauksia nopeastikin kysymyksiinsä.
Tässä kaksi yritysblogia:
Nordean pääekonomisti pitää Finanssia-alan
blogia
https://www.nordea.com/fi/media/uutiset-ja-lehdistotiedotteet/Aki-Kangasharju/
Finnairin blogi on tyylikäs ja aikansa mukainen kaikin tavoin:

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti