tiistai 24. lokakuuta 2017

Viikko 40


Blogi ja viestintä

Blogien tekstit ovat lähes poikkeuksetta kirjoittajien mielipidekirjoituksia. Silti monet blogeja lukevat viittaavat ja käsittelevät blogitekstejä tietona.
Nuoret yrittäjät pitävät usein blogeja ja ne ovatkin hyvä mainoskanava saada ilmaista mainosta yritykselle. Blogit toimivatkin hyvinä viestinnänvälineinä nykypäivänä. Hyötyinä näkisin asioiden nopea saanti maailman joka voi myös joissain tilanteissa olla huonojuttu riippuen siitä mitä kirjoittaa ja millä tyylillä. Jotta asiakkaat löytävät blogit on niiden merkkinointi hakusanoja käyttäen tärkeää.
Blogilla visetijä voi saada palautetta ja vastauksia nopeastikin kysymyksiinsä.

Tässä kaksi yritysblogia:
Nordean pääekonomisti pitää Finanssia-alan blogia
https://www.nordea.com/fi/media/uutiset-ja-lehdistotiedotteet/Aki-Kangasharju/

Finnairin blogi on tyylikäs ja aikansa mukainen kaikin tavoin:

https://blog.finnair.com/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti